... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. január 23.

Anyajegy


Ma újra bátorságpróbán voltam.:)
Már szeptember közepén levettem a hátamról 2db anyajegyet, mert mindkettő elég hülye helyen volt, és féltem, hogy egyszer baj lesz velük.
Ma a nyakam két oldaláról szedtek le 1-1 csúnyaságot.
Mivel ismertem már a rutint, nem aggodalmaskodtam, nem paráztam.
De azért kicsivel rosszabb volt a ez mai, mint az előző beavatkozás.
Na nem azért, mert jobban fájt ( egyébként nem fáj, legfeljebb húzkodást lehet érezni! ), hanem azért, mert jobban hallottam a doki ténykedését.
Hiába, közel volt a fülem....:))
Most ment ki a fájdalomcsillapító, és most éget, mar, csíp, fáj.
De cseppet sem bánom, mert nem kell félnem tőle, hogy egyszer "beindulnak".
Természetesen ehhez is csinálnak szövettant, mint az előzőekhez.
Ez nagyon fontos!!
Épp ezért választottam a szike általi eltávolítást, mert a fagyasztással, lézerrel, égetéssel ez nem lehetséges.
Mindkét esetben Tb által támogatott ellátást vettem igénybe.
Itt Győrben az egy napos sebészeten csinálják meg a beavatkozást.
Persze előtte voltam bőrgyógyásznál, aki megnézte az anyajegyeimet, és rábólintott az eltávolításukra..

Most már csak 1 db leszedetni valóm maradt.
Tehát erre fogok összpontosítani.:)
Csak ez kicsit kényesebb helyen van, mint az előzőek.
Az orrtövemen...:S
Javítom: az orrnyergen.. vagy mi a fenének is hívják...:)

Nincsenek megjegyzések: