... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. május 30.

Republic

Az az igazság, hogy már nagyon régen ismerem ezt az együttest..
És mindig volt bennük valami, ami adott egy kis pluszt a dalaikkal.
Ráadásul kétszer is volt szerencsém a koncertjükön részt venni...
A kisfiam talán 3 éves körüli volt (1995), mikor a Szállj el kismadár volt a nagy slágerük, ő pedig nagyon szerette. :)
Rengeteget énekelte, még játék közben is..

Aztán mikor pár évvel ezelőtt halottam Cipőről, hogy probléma van a szívével, nagyon sajnáltam.
Mikor kórházba került került a tavasszal, nem értettem, hogy miért..
Nem értettem, miért tiltakozott a beavatkozás ellen... hiszen ma már egy esetleges szívátültetés nem ritka dolog.
Aztán ahogy az egyik tagja az együttesnek azt mondta, hogy Cipő nem akar kiszolgáltatott helyzetbe kerülni, ezt sem értettem.

Aztán szombaton történt velem is valami...
És mikor a mentők kiértek, és próbáltak segíteni, paradox módon Cipő jutott az eszembe.
Én pedig valahol mélyen kezdtem megérteni a döntését...
Bár én biztosan alávetném magam életmentő beavatkozásnak, de mégis, a szívem mélyén már valahol értem őt.

Nincsenek megjegyzések: