... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. augusztus 16.

Hogy

Hogy én milyen jót nevettem!:D
Történt ugyanis, hogy az Árkádban cicifixet vettem -igen, direkt nem melltartót írok, mert úgy nem szeretem... már a neve is azt sugallja, hogy a benne lakozó testrész holmi félig üres tejeszacskóra hajaz-, és a zsákmánnyal csak úgy bóklásztunk még.
Aztán meg láttam őt.
Fiatal lány volt, arcán 5 kilónyi vakolat, a ruháját az útszélén szolgáló lányok is megirigyelhették volna.
Testhez álló miniruhában feszített, ami elől (is) alig takarta az ágyékát.
"Szépsége" teljes tudatában hangosan, feltűnően vihogott a vele együtt levő lánnyal. (aki külsőre nem sokban különbözött tőle)
Ahogy elhaladt mellettünk, muszáj volt a fejemet utána fordítani.
És akkor megláttam...
Hátul a ruhája majd derékig fel volt csúszva. De tényleg!
És mivel nem atombugyit hordott hanem tangát, így az egész feneke kint virított.
Egyszerűen nem bírtam ki, annyira röhögnöm kellett.
kb. ilyen látvány volt
És mielőtt azt gondolnátok, hogy ej, de csúnyán viselkedtem, elárulom, nem csak én röhögtem.
Velem együtt az egész pláza is.
Szerencséjére már este 8 óra közeledett, és már nem voltak olyan sokan, akik e látvánnyal alapozták meg az este jó hangulatát...:))
(és bocsi, de még ma is jót vihogok, ha eszembe jut)