... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. szeptember 3.

Augusztus

Augusztus hónap kedvence verhetetlen....
És nem más, mint az
Nem tagadhatom, nagy Ikea rajongó vagyok.
Mikor sok évvel ezelőtt először léptem át a kapuját, menthetetlenül beleszerelmesedtem.
Egy teljesen új világ nyílt meg előttem azáltal, amit közvetített.
Addig csak a Lakáskultúra adta az inspirációt, de az azért eléggé egy séma szerint mozgott.
Van aki emlékszik még a minden lapszámban előforduló Ikon kanapéra?
Nem mondom, kényelmes volt, de akkor is... Egy idő múlva unalmas lett mindenhol azt látni.
De nem erről akartam beszélni.
Hanem inkább arról, hogy most újra pár Ikea darabbal lettem gazdagabb.:))
Új sminkes pult, új ágyvég, konyhai csaptelep, Stät magas konyhaszekrény a meggyarapodott elpakolni valóknak, Grundtal kiegészítők konyhába, fürdőbe, wc-be, és még pár apróság...
... és még nincs vége...:)))
 Hétfőn újra megyünk.... mert ha egyszer borítottunk, borítsunk rendesen...:))
Új gázlap, sütő, a hozzávaló elem, és az ehhez szükséges nagyobb pult beszerzésére.
(a jelenlegi Bosch tűzhelyem az utolsókat rúgja, a szerelő szerint nem érdemes újra javítani... és tuti, hogy pont karácsony előtt romlana el... mint tavaly is...:/)
Petiakiférj szerint még a festés előtt koszítsunk-fúrjunk... és mennyire igaza van.

És közben készítettem egy Ikea képkeretből fülbevalótartót...
Majd megmutatom, mert nagyon egyszerű elkészíteni, és hátha másnak is tetszeni fog.:)

1 megjegyzés:

Betsy írta...

... teljesen át tudom érezni az IKEAmániád :) Bárcsak már a saját lakásunk IKEÁzhatnám fel :)