... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. szeptember 16.

Lassan

Lassan visszatérek.
Bár a munkák nagy része elkészült, de még mindig akad jócskán kisebb-nagyobb feladat, amit meg kell csinálni.
Munka mellett meg nem egyszerű összehozni a dolgokat.
Egyébként az sk festés, csempézés és ehhez hasonló dolgoknak ez az egyetlen hátulütője.
De végül is ez nem baj, csak tovább tart.:))
Közben volt egy kisebb műtétem (semmi komoly), és most nem emelhetek. Így nem tudom, hogy az új pult hogy kerül a helyére, illetve hogy mikor.
Bár nem hajt a tatár, de azért a szememnek nem valami jó az új sütő-főzőlap-pult látványa a nappaliban.:))

Egyébként tanultam valamit...
Mivel a kiválasztott (és drága pénzen megvásárolt) Dulux festékemről lebeszélt a festő barátunk, magam kevertem ki a színeket.
De!
Igaz, hogy a saját kevergetés mellett tényleg olyan lesz a festék színe amilyet akarunk, de a színező(k)re elkölthetünk egy vagyont is.
Mint pl. most én...
Árban körülbelül úgy jöttem ki a színezőkkel, mintha kevertettem volna a festéket.
Szóval legközelebb meggondolhatom, hogy magam keverjem e a színeket.
Mondjuk az jó móka hogy kevergetek, falra kenek, hajszárítóval szárítgatok, és rázom a fejem, hogy ez még nem az igazi....=)
De az is biztos, hogy még egyszer nem tudom kikeverni újra ugyanazt a színt. (hacsak nem mérem le/ki a pasztát, és jegyzetelem le... ezt persze nem fogom tenni...)
Az sk keverésnek az az előnye, hogy rögtön látom, hogy mennyire illik az adott helyiségbe, nincs félre nyúlás a színekben.
Mert azért lássuk be, hogy a pici papíron egész máshogy néz ki egy szín, mint a falon.
Meg ugye nagyobb felületen már nem biztos, hogy tetszene az a bizonyos szín.
Persze ha csak egy semlegesebb színt szeretnénk, akkor bátran lehet kevertetni, de élénkebb, fajsúlyosabb  színeknél kockázatos....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

khm....most nem mondom hogy én megmondtam;-)Viszont egy titok:a színkártyán mindig a kiválasztott szín feletti szín lesz a reális szín a falon;-)Tehát mindig a világosabb.