... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. július 14.

Hajfonatok


Az elmúlt hetekben a hőség miatt jobbára összefogva hordtam a hajam, vagy kis kontyocskában.
Borzasztóan tudnak melegíteni a hosszú fürtjeim.
Most azon vagyok, hogy megtanuljak különböző fonatokat fonni, de ebben még nem vagyok túl ügyes...:))
Nagy divatnak örvend mostanában ez a módi, ügyes kezű lányok rajta, készítsetek helyes frizurákat fonásokkal.

Pl. ilyeneket...

Nekem ezek a laza fonatok tetszenek... És nektek?

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Nagyon jók! Nekem is a laza, kissé kócos, szélfútta hatású fonatok tetszenek a legjobban. Én ugyan egy ideje kényelmi okok miatt rövidebbre vágatva hordom a hajam, de a kisebb leánykámnak gyönyörű frizurát lehetne valamelyik módszerrel készíteni :)Ha hagyja, meg is fogom próbálni.. :)