... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. május 15.

Egy

Egy új arcápoló csomaggal leptem meg magam a napokban.
Az Estée Lauder kezdő kedvcsináló) csomagjára leltem a Müllerben, és nem bírtam otthagyni.

Bár leginkább egy fényvédős hidratálókrémet akartam vásárolni, de megláttam ezt a csomagot, és nagyon megtetszett.
Vonzott benne az, hogy több termék is volt a dobozban, így kipróbálhatok más terméket is az arckrém mellett.
Ára 7000Ft volt, és a képpel  ellentétben az enyémhez nem járt neszeszer,  ez csak egy papírdobozban volt..
De sebaj, mert nincs is szükségem rá.
Nagyon kíváncsi vagyok a kencékre, hogy mit tud egy ilyen felső kategóriás márka.

A csomag tartalma:
Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser                                            /30ml 
Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex Review          /15ml
DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15          /15ml
Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex                                     /   5ml
.... és halkan súgom, mert nem akarom elkiabálni, de a szemkörnyék ápolója már egy éjszaka alatt is szép eredményt mutatott....

Nincsenek megjegyzések: