... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. május 16.

Már

Már nagyon nagy szükségem volt egy új, nyárillatú parfümre, és a "Joy napok" kuponnal sikerült is egy megfelelőt  beszereznem.
Mivel nem akartam drága parfümöt venni, az olcsóbbak között válogattam.

A választott pedig nem lett más, mint Beyonce Heat Rush 30ml parfümje.
Ha szabad azt mondanom, ez igazán narancssárga illat, ami  elég tartósnak is bizonyult.
Reggeltől estig kitart!
És ami az érdekesség, ( amit most újra felfedeztünk ), bár ez mindenféle parfümre igaz:
.... a lányomnak szintén van egy ilyen, és rajta teljesen más illatjegyek fedezhetők fel, mint rajtam.

Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: vérnarancs, cseresznye, hibiszkusz, mósusz, teakfa

Azt hiszem jól választottam, jól áll ez az illat nekem.:)

Nincsenek megjegyzések: