... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. július 26.

Boyfriend

Boyfriend nadrágok...

Vessetek az oroszlánok elé, de ez valami szörnyűséges divat!!
Annyira csúnyán festenek benne a szegény lányok a ronda trottyos az ülepükkel, a buggyos elejükkel.
Mint a neve is mutatja, ez pasi nadrág kellene hogy maradjon.
Lehet, hogy most maradinak tűnök, de én a nőies vonalat szeretem.
Ebben pedig nincs egy picurka nőiesség sem.
És szerintem lazán is lehet nőiesen, stílusosan öltözködni, nem muszáj hozzá a párunk gatyáját magunkra rángatni.
Ha pasi lennék, tuti nem fordulnék meg egy ilyet "viselő" nő után...
Ezekre a nadrágokra az a jellemző, hogy a nadrág szárának egyenes szabásúnak kell lennie, és kötelező feltűrni az alját. Szigorúan a boka fölött.
Ezek ugye eredetileg farmerből készültek, de már mindenféle anyagból varrva is lehet kapni.
Az utcán járva látom, hogy viseli boldog-boldogtalan, vékony és molett, csitrik és idősebbek.
És borzasztóan néznek ki benne.
Nekem pedig rohadtul nem tetszik ez a Boyfriend style...:))
Ti hogy vagytok vele? Felveszitek?

6 megjegyzés:

napcsi írta...

Soha nem vennék fel ilyet:-)) Még nagyobb lenne a fenekem:-))))))))))))))

Judilla írta...

:)))
Az én popsi méretemmel nincs baj, de akkor sem venném fel, ha fizetnének érte!:)

Névtelen írta...

Már kinőttem ebből,de fiatal lány koromban tuti felvettem volna,már akkoris mániám volt a fiúnadrág.Persze a kerek fenekemen nem állt olyan jól,mint a fiúk kis popsiján,de akkoris.
Judit,ez a nadrág még mindig sokkal jobban áll a lányokon mint az az ocsmány térdig érő ülepű förmedvény:-S

Judilla írta...

Ezt én egy kalap alá veszem azokkal a gatyákkal.
mindkettő randa..:))
Én megmaradok a "csöves-skinny" farmernál.
Így legalább nosztalgiázom, hiszen akkor voltam tini, mikor a nagy csöves divat dúlt.:))

Névtelen írta...

Ó a jó kis csöves nadrág!Volt amikor magamon próbáltam beszűkíteni a frissen vásárolt Trapper farmert:-D
És emlékszel a macskanadrágra hosszú kötött pulóverrel,és kötött lábszárvédővel?
meg a szimat-szatyorra és az alföldi papucsra s sorolhatnám.....

Judilla írta...

Hát hogy a viharba ne emlékeznék!!:DD
Az akkor hordott hosszú piros pulcsim még most is megvan, és jó is rám.
Ráadásul még divatosnak is lehet mondani.
Lehet hogy az ősszel hordani is fogom legings-el.;)

Én magamon beférceltem, aztán kézzel(!!) varrtam meg a farmeromat.:)