... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. július 14.

Hallottatok


Hallottatok már a menstruációs hüvelytölcsérről?
Most biztos páran felkapjátok a fejeteket, hogy mi a szösz is ez.
Én sem hallottam róla eddig, és most is csak a neten való barangolásom közben akadtam rá.
Mit mondjak...
Első pillanatra bizarrnak tűnik a dolog, és egyben  érdekesnek is.
Nem mondom, hogy át fogok térni erre az eszközre, de jó tudni, hogy létezik ilyen is lehetőség is.;)

A lényege az, hogy az orvosi szilikonból készült intimtölcsért kell felhelyezni a hüvelybe.
Akár 12 órán keresztül biztonságban érezhetjük magunkat. Nincs átszivárgás, elcsúszkálás.
Előnyei:
- nem okoz toxikus sokk szindrómát (TSS)
- nem okoz allergiát
- a hüvely PH értékét nem befolyásolja
- környezetbarát
- sportolás, úszás közben is használható

Ha érdekel valakit, akkor itt,  itt , emitt , és végül ezen az is oldalon olvashat róla bővebben.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:-O Sose hallottam róla,elképzelni sem tudom,hogy ilyesmit használjak.Nem vagyok prűd,de azért elképzeltem mondjuk ennek az izének az eltávolítását,ez is egyszer használatos,és azzal a kis izével veszed ki?Anyám,na majd utána olvasok mielőtt hülyeségeket kérdeznék továbbra is!:-)

Judilla írta...

Na, pont így ámultam én is először mint te!:))
Aztán utána olvastam, mert nagyon fura volt ez az egész.
De én megmaradok az eddig használt cuccnál, mert annyira nem győzött meg...:D