... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. július 22.

Marci

Hát nem cuki? :)
Marci a kandúrka azt hiszem megszokott már nálunk.
2 hete van itt, és mindenki rögtön behódolt neki...:))
Még a fiúk is, pedig ők azt mondták, hogy nem kell ide macska.
Petiakiférj, ahogy hazaér munka után, jókat játszik vele.
Nagyon ügyes cica, a kezdetektől  használja az alomtálcát, sosem piszkított máshová.
A hét elején volt egy kis ijedtség, mert hasmenése lett. Rögtön felhívtam az állatorvost, aki megmondta mit tegyek, mire figyeljek.
Szerencsére két nap alatt rendbe jött.
Nagyon szeret lustálkodni, és ezt többnyire az ölemben teszi... hol máshol..:)
Tegnap megvolt az első manikűr, mert már iszonyatosan karmolt szegénykém, és nem szándékosan.
Egy ilyen karomvágót vettem, és álmában pillanatok alatt megszabadítottam a karmoktól.
Most mindenki nyugodtan játszhat vele.
Apropó, játék! Még mikor idekerült, csináltam neki pár játékot.
Az egyik egy kindertojás, amibe különböző gyöngyöket tettem, hogy hangot adjon, és behorgoltam.
A másik egy sima horgolt labda, amit azóta felkötöttem egy botra, és ő boldogan ugrál utána.
Egyébként azt hiszem nem is nagyon érdemes drága bolti játékokat venni nekik, mert úgyis hamar megunják.
Jó játék a wc papír guriga, a gyerekek régi plüss figurái, egy kitömött páratlan zokni.
.. és sok dögönyözés...:)))
Ja, és imád pici helyekre befurakodni. Bár a kép elég sötétre sikerült, de azért látszik a bestia a polc mélyén.
Egyetlen szépséghibája van csak a cicatartásnak.... le kellett mondanom a szép ágytakarómról, mert még sokat ugrál, vadul az ágyon. Így egy őskori, valamiért megőrzött ágytakarót kellett feltenni.:((
Remélem ez csak átmeneti állapot lesz, mert uuuuuuuuuutálom ezt a kopottat.

Nincsenek megjegyzések: