... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. július 7.

Támad

Támad a Mars!
Akarom mondani a levéltetvek, és jelen pillanatban vesztésre állok.
Mivel nem akarok súlyosabb vegyszert használni, nagyon nehezen pusztulnak a kis dögök.
Hiába hozott Petiakiférj lórúgást a tetvek ellen, én visszaküldtem vele, hogy emberközelibb szert szeretnék.
Mivel sűrűn használom a snidlinget, a rozmaringot és a citromfüvet az erkélyről, ezért az erősebb szer kapásból ki van lőve.
Most a Biola permettel próbálkozom 2 hete.
Ma ki kellett dobnom az egyik mini virágú petúniámat, mert már a visszavágás sem segített neki.:((
És ami még sosem fordult elő, a porcsinrózsámat is megtámadta, ezért azt is jól visszavágtam.
Azt azért nem vagyok hajlandó levelenként lemosni...:))
Ugye értitek miért nem?:))

Körbenéztem picit a neten hasznos tanácsokért, párat találtam is.
  - Például szappanos vizes szivaccsal le kell dörzsölni a növényről a tetveket.
  - Vagy negyed liter víz, 1 evőkanál ecet, 1 evőkanál cukor, 1 evőkanál sampon, vagy mosogatószer egyvelegével lemosószert készíthetünk.
Ezek a megoldások teljesen környezetbarátok.
És ha szeretnél többet olvasni a védekezésről de maradnál a "bio" vonalnál, vagy nem csak pár növényről van szó, akkor ajánlom még ezt az oldalt is.

Nincsenek megjegyzések: