... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. augusztus 10.

Hülyeségeim

fotó innen

Hülyeségeim... :))
Mivel tényleg rohamosan közeledem a 45-höz, észrevettem, hogy sokszor vizsgálgatom magam.
Most nem a belsőmre gondolok, hanem a külsőmre.
Férjem váltig állítja, hogy tíz évet simán letagadhatok, de lehet, hogy ő csak elfogult.:)
Mindenesetre nem érzem magam annyinak, mint amennyi vagyok/leszek.
Talán ez is hat a külsőmre, meg az is, hogy még mindig nagyon szeretek bolondozni, imádok jóízűen röhögcsélni.
Akár magamon is.;) Szóval vidáman, pozitívan élni.
A hajamat nem festem, szerencsére még nem kell. Kb. egy éve jelentek meg az első ősz hajszálak, bár azt vettem észre, hogy az utolsó fél évben azért gyarapodnak. (itt most egy nagy, és bánatos sóhaj... mert én szeretem a hajam színét...)
Azt meg kell valljam, hogy 2 évvel ezelőttig soha nem használtam arckrémeket, és testápolókat.
Testápolót még most sem... Az arcpakolásokat is magam szoktam összekutyulni.
És ha jobban belegondolok, talán ezért nem ment még tönkre a bőröm. A boltokban kapható készítmények meggyőződésem szerint, többet ártanak, mint használnak. ( SLS - erről majd írok bővebben majd )
Aztán mikor 42 lettem, úgy gondoltam,talán már ideje lenne krémeznem az arcomat.
Próbáltam különböző "jómárkájúkrémeket", de egyik sem vált be.
Mindegyiktől hamarosan húzódni kezdett a bőröm, vagy apró pattanásszerűségek jöttek ki.
Legutoljára a Ziaja kecsketejes nappali, és éjszakai arckrémjét használtam.
Ez már egész jó volt. Tetszett a bőrömnek, és nem mellesleg olcsó is.
De valahogy érezni kezdtem egy idő után, hogy már más kellene. Nem, nem lett rosszabb a bőröm, de mégis...
Aztán egyszer mikor ebben a témában kutakodtam, rátaláltam Antal Vali (erre az site-ra már 1 éve járok és tanulok) oldalán a házi kencékre.
És akkor ott mélyebbre ásva rácsodálkoztam, hogy mennyire károsak nekünk az arc és testápolásra, tisztálkodásra használt szerek, amiket a boltokban veszünk.
Mivel nekem mindig is fontos volt hogy egészségtudatosan éljek, most úgy döntöttem, hogy házilag készítek ápoló kencéket.
Már van egy pár alapanyagom hozzá, a többit webáruházakból fogom megrendelni.
A tervem az, hogy szappanokat, arckrémet, arclemosót, sminklemosót, ajakápolót, testradírt, fog"krémet" és esetleg testápolót fogok készíteni.
Testápolót csak akkor, ha a házi szappan nem lenne elég. De jó kis olivaolajjal, kakaóvajjal és egyéb finom illóolajjal szerintem elég lesz a bőrömnek.
Lehet, hogy nem lesz annyira illatos mint a bolti szerek, de ez egy cseppet sem érdekel.
A lényeg, hogy használjon a bőrömnek, és ne ártson.
Ja, és a Petiakiférj is benne van a buliban, és szívesen fogja használni a csodaszereket.:))

Ui.: most éppen az illóolajokat tesztelem allergiára a bőrömön, mielőtt bevetném élesben...

Nincsenek megjegyzések: