... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. augusztus 20.

Natascha


A lányom kölcsönkapta a Natascha Kampusch 3096 nap című könyvét.
Ő most nincs itthon, így én olvasgattam bele.
Az első, ami annyira meghökkentett, hogy egy 10 éves gyerek lehet e ennyire tudatos, mint ahogy a könyvben le van írva?
Az mondjuk tény, hogy elég zaklatott élete volt addig, és az talán érettebbé tette/tehette a koránál...
De hogy még az elrablása előtt a gyerekek szexuális bántalmazása foglalkoztatta, az kicsit nekem nehezen hihető.
És ahogy írja, hogy megpróbálta manipulálni a rablót, és hogy az agyát függetlenítette a vele történtekről.
Mindezt tudatosan.
Tényleg ilyen lenne egy 10 éves gyerek?
Hmmm...
Vagy tényleg ennyire tudnak a gyerekek alkalmazkodni adott helyzetekhez?
Én inkább ebben az utolsóban hiszek.
És ezek csak az első benyomásaim voltak, mert még csak az első 100 oldalt olvastam el.
Az persze vitán felüli, hogy borzasztó trauma volt egy ekkora kislánynak, hogy elrabolták, és egy 5m2-es odúban tartották.
Eddig elég megrendítő, elgondolkodtató volt a könyv...

Ha akarsz, itt beleolvashatsz a könyvbe.
Itt pedig egy dokumentum film Natascháról:
3.rész

Nincsenek megjegyzések: