... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. október 17.

Adósságom

Adósságom van...

1 hónapja is van talán, hogy említettem azt a tartót, amin a fülbevalóimat tárolom.
Aztán én el is felejtettem, de Betsy volt olyan aranyos, és figyelmeztetett az ígéretemre. /köszi!:)
Edig egy fa tálkában tartottam a füliket, de az nem volt szerencsés, mert mindig összeakadtak.
Aztán az Ikeában jártamban megtaláltam a tuti megoldást.
Mivel kaptam egy sminkpultot, jó ötletnek tünt, hogy oda keressek egy megfelelő alkalmatosságot.
Nem akartam nagyot, hiszen a hely sem nagy, és egyébként is csak az éppen kedvenc fülbevalókat akartam tárolni rajta.
Így jött az ötlet, hogy a képkeretek között keresgéljek.
Aztán megláttam a Tolsby névre hallgató fehér és talpas képtartót (10*15cm), tudtam, hogy ő lesz az igazi.:))
Ikea: Tolsby képkeret

Az ára is nagyon jó, csupán 295Ft volt.
Itthon aztán előkotortam a szekrény mélyéről a műanyag kanavászomat, és kivágtam a belevaló 'plexi' méretével azonos lapot.
Ezután már csak bele kellett helyeznem a kanavászt, és már aggathattam is rá a füliket.
 A képek még akkor készültek, és ma már 7db fülbevaló pompázik rajta.

2 megjegyzés:

Betsy írta...

Dejóóóó :) Nagyon tetszik! :)

Judilla írta...

Köszönöm!!:))
Régről van pár kallódó múanyag kanavászom, így evidens volt, hogy erre a célra tökéletes.:))