... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. október 27.

Hittem

Hittem, de nem kellett volna...
Hittem, hogy majd a gyerekeim egy szebb, kiszámíthatóbb jövőben élhetnek majd.
De ahogy látom, ez nem fog bekövetkezni. Talán sosem.
A népről már az utolsó bőrt is lehúzták, most már a húsát rágják. .. és ez már fáj... nagyon.
Eddig mindig elmentem szavazni, de ezután nem biztos, hogy fogok. Ugyanis nincs már kire.
A volt kormány nálam szóba sem jöhet, hisz ki szereti a hazudozókat.
A mostani pedig nevetséges, és katasztrófális. Hülyeséget hülyeségre halmoz, átgondolatlan baromságokat talál ki, és emel törvényszintre.
Azt persze elfogadom, hogy nagy szarban van az ország, és tenni kell azért, hogy a helyzet valamiképpen normalizálódjon, de nem mindegy, hogyan, és  milyen áron.
És nem látom egy politikustól sem, hogy példát mutatnának.
Se szerénységből, se alázatból.
Tudjuk... fejtől büdösödik a láb.
Nem élünk nagy lábon, takarékoskodunk ahol lehet.
Mégis egyre nehezebb a pénzt beosztani.
Mit hoz a jövő év?
Újabb adókat... bércsökkenést... ezzel szemben a boltokban a termékek drágulnak, a rezsi költségek szintén.
Szeretnéd tudni, hogy alakul majd a jövedelmed 2012-ben? Számold ki EZZEL a kalkulátorral.

Az, amit az oktatással művelnek, rémisztő.
A tanításon spórolni bűn.
Az általános iskolákban egész napos tanítás? Belegondolni is rossz. Sok kisgyerek fog beleroppanni.
Az egyetemeken a férőhelyek száma nagymértékben csökken,  a költségtérítések pedig drasztikus emelkednek. A ponthatárok szintén.
Ezáltal sok tehetséges fiatal fog kiszorulni az egyetemi képzésből, mert ha nem jutnak be az állami képzésre, nem tudják finanszírozni.
/oké, van diákhitel, de erre nem szabad alapozni szerintem.. ráadásul adóssággal kezdeni az életet szintén nem célszerű.../
És az elfogadott törvényen kívül ITT elolvashatod mit titkoltak előttünk. Mik vannak a háttérben.

Sosem gondoltam, hogy ebben a blogban ilyen témáról fog szó esni.
Bár csak vázlatosan és elég felszínesen írtam róla, de úgy éreztem muszáj említést tennem róla.
Mert nagyon "böki a csőrömet"...
És egy cseppet sem csodálkozom, hogy egyre szélesebb körben fejezik ki az emberek a nem tetszésüket.

PS.:
ITT olvashattok az új Cafeteria-ról... No comment...

Nincsenek megjegyzések: