... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. október 3.

Készítsünk

Készítsünk koszorút, ha már ennyit nézegettük őket...
Például ezt a koszorút:

Vegyünk egy koszorú alapot   - jelen esetben szőlőindából készült, de szép másból is.
Vegyük elő a maradék filceinket, és válogassunk belőle szép őszi színeket.
Szükségünk lesz még ragasztópisztolyra, és kétoldalú ragasztóra, és bogyós indára.
Töltsük le innen a virághoz való sablont, nyomtassuk ki.

Ötlet: én nem mindig nyomtatom ki a sablonokat, hanem egyszerűen csak a monitorról átkopírozom zsírpapírra...  kivágom, és már használhatom is
A minta méretét könnyedén megváltoztathatjuk , ha a pdf-ben a százalékot kisebbre, vagy nagyobbra vesszük.

Most a sablon alapján vágjuk ki a kisebb-nagyobb virág alapokat,
 
  és tekergessük fel őket.
 Feltekerés után ragasztószalaggal rögzítsük a virágot.
 Az aljára hajtsuk vissza a kunkor végét.

 Ha sokszínű virágot szeretnénk, akkor több színből állítsuk össze a mintát, 
 és ragasztópisztollyal rögzítsük egymáshoz a színeket, majd tekerjük fel.

Ha már elkészült az összes virágunk, akkor rendezzük el szépen, és ragasszuk fel a ragasztópisztollyal a koszorú alapra, a többi részre pedig a bogyós ágakat.

És már kész is!!


Az ötletet itt találtam! 

2 megjegyzés:

Betsy írta...

Nagyon tetszik, ügyes vagy :) Én már az Adventi koszorúnkon töröm a fejem, mert idén elhatároztam hogy tényleg csinálok egyet :)
...múltkor említettél valami IKEA képkeretből készült ékszertartót is :) megmutatnád majd azt is? :) Köszönöm!

Judilla írta...

Sajnos ezt a koszorút nem én csináltam, most épp nagyon kevés időm van. De adventi koszorút mindenképpen szeretnék készíteni.:)

Igazad van!! Kösz hogy szóltál a fülbevaló tartóról!!!
Még a héten igyekszem felrakni!
Nem nagy ám, de most épp 6 db fülbevaló díszeleg rajta. Nekem mondjuk elég, mert csak azt teszem rá, amit sokat hordok.