... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. november 2.

Ricinus


Ricinuskúrába kezdtem.
Ne, ne gondoljon senki holmi egészségügyi problémára.
Nem erről van szó.
Inkább arról, hogy ki akarom próbálni a ricinusolajnak a szempillára ható jótékony hatását.
Már sokszor olvastam róla, de most úgy döntöttem, hogy teszek vele egy próbát.
Nincs ugyan különösebb problémám a pilláimmal, de úgy gondolom csak jót tesz neki a kezelés, mivel majdnem mindennap használok szempillaspirált.

A ricinusolaj ezt ígéri:
- hosszú szempillákat
- a pillák dúsulását
- gyors növekedést

Feltéve, ha rendszeresen, naponta kenegetjük vele.
Innentől fogva már csak várakozni kell, majd örülni a homlokot csapdosó szépséges pilláinknak.:))



Így használjuk:
Este kerítsünk sort e műveletre, mert picit ragadós, zsíros lesz a szempillánk utána.
Először is mossuk le a megszokott szemfestéklemosóval a szemhéjfestéket és a szempillaspirált, és töröljük gyengéden szárazra.
Majd egy szempilla/szemöldökkefét mártsunk bele a ricinusolajba, és simítsuk át alaposan a szempillákat.
A tövéről se feledkezzünk meg.
Akinek vékonyszálú a szemöldöke, arra is hatásos, próbálja ki.

Gyógyszertárban vény nélkül kapható, és ráadásul olcsó is... / 250Ft körüli áron
Vigyázzunk, mert könnyen avasodik, így nem érdemes nagyobb mennyiséget vásárolni belőle.

Szakértők szerint kimondottan ajánlott a használata, főleg ha a szemünkre napi szinten kerül smink.
Hétfőn, azaz október 31.-én kezdtem, és 1 hónapig fogom kenegetni a pilláimat.
Aztán majd beszámolok az elért eredményről.

Nincsenek megjegyzések: