... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. február 23.

Krémmánia

Tegnap az újdonsült alapanyagaimból készítettem krémet.
Nagyon jól sikerült, és szinte pillanatok alatt beszívódik a bőrömbe.
Például ilyen olajakat tettem bele:
- jojoba
- ligetszépe
- vadrózsa
- mandula
És természetesen Shea vajat.

Rögtön 2 adagot csináltam, mert nem tudtam 1 adag mennyi lesz.
Így lett kb. 65ml fincsi krémem.

Mondjuk az elég vicces látvány lehetett, mikor a Solagumot mértem ki.
Tudniillik, hogy a mérlegem csak 1 grammtól mér, nekem meg fél grammra volt szükségem
Na de én tévén szocializálódom, így a kokósoktól ellesett praktikával szépen két részre osztottam a port.
Tudjátok... bankkártyával ellapít, adagol...:)))
Ákosakigyerek mellettem állt, és jókat röhögött a technikámon.

Na de lényeg a lényeg, kész van egy újabb kedvenc krém!
Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy mennyi ideig lehet eltartani.

3 megjegyzés:

Anita írta...

Ezt a kencézést nekem is ki kell próbálnom egyszer, mondjuk, ha egyedül is tudok szappan kavarni. :)

Judilla írta...

Anita, feltétlenül próbáld ki!!
Aztán beszippant ez is, mint a szappanozás.:)))

Nagyon jó érzés, na meg persze tudat is, hogy nem valami bolti vackot kensz a bőrödre, ami persze tele van kőolajszármazékkal, meg egyéb durva dolgokkal.
Másrészt pedig imádom kotyvasztani, kevergetni.

Egyébként ez a krémem állagra pont olyan, mint a bolti társai...
Imádom!!
Pillanatok alatt beszívódik, nincs zsíros utóérzés, smink előtt akár 10 perccel is felrakhatom.:-D
/boldogboldogboldog!!!/

Ildikó írta...

Beszippant, mint a szappanozás :) Ez de jó, nagyon találó :))