... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. március 10.

Felhívás


Hamupipőke állására várom a jelentkezőket.
Elvárások:
- precizitás
- elkötelezettség
- kitartás
- nagy teherbírás

Jelige: csak hangyásak ...:))

Még az ősszel borítottam ki ezt a halom gyöngyöt a padlóra.
Akkor nagy nehezen összeszedtem egy tálcára, azóta várta jobb sorsát.
Most pedig hogy nincs állandóan félhomály, itt az ideje, hogy munkához lássak, és szétválogassam ezt a rakás gyöngyöt.
De baromi lassan megy.
A gyöngyök többsége 15/0-ös kása, azaz írtó apró.
Eltelik 1-2 hét, mire végzek vele.

4 megjegyzés:

Betsy írta...

Szegényke... Nálam egy befejezetlen főnix madár várja sorsát :) Szerintem egyszerűbb lenne -és nagyobb lenne a sikerélményed is :)-, ha kisebb adagokra osztanád és azokat válogatnád szét... :)

Judilla írta...

Persze, mindenképpen kisebb adagokat fogok kurkászni.:))
Úgy sokkal egyszerűbb.
Neked akkor nem kell mondanom, mekkora a 15-ös kása...
Versenyzünk? Ki lesz előbb kész?:))

Betsy írta...

Jelenlegi gyöngyök iránti ihletettségemet nézve... Tuti nyersz! :)

Judilla írta...

lehet hogy mégsem én nyerek...:))
ezek a fránya 15-ös gyöngyikék nem vonzanak annyira, hogy kiválogassam őket.
azóta már fűztem azokból, amiket eddig sikerült kibogarásznom, de van még egy csomó hátra.