... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. április 23.

Hajjajjj


Nagy nehezen eldöntöttem mit szeretnék kezdeni a hajammal...
Miután nem vagyok híve a folytonos festegetésnek, a könnyebbik utat választottam.
Melíroztatom-csíkoztatom a hajamat.
Reményeim szerint ez meghozza a várt megújulást, plusz bónuszként az ősz hajszálakat is eltünteti.
Szeretném, ha természetes hatású lenne, sok szőkével.
Na majd meglátjuk mi lesz belőle, 1 óra múlva megyek a fodrászhoz..:)))

Ezek a melíros színek tetszenek nekem:

Ti mit szóltok a melírozáshoz?
Nektek tetszik?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Küldd csak el e-mailben a végeredményt!
Nekem is melírozva van pár éve,szeretem.Az alap az jó,nincs festve,csak sok-sok szőkét tesznek bele.

Judilla írta...

Feltettem a végeredményt!:))
Nem lett festve az alap, a saját hajamra tette a csíkokat.
Szerintem jó lett.:))