... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. július 6.

Pöttyözzünk

Szeretem a pöttyöket.
Ennek ellenére nincs egy szem ruhám sem, ami pöttyös lenne.
Vannak viszont helyes pöttyös anyagaim, amiket időnként - csak akár csodálni is - előveszek.
Az ollómat már kevésbé szeretem belevágni, így aki tőlem pöttyös akármit kap, az nagyon megérdemli...:)
Használati tárgyakban is nagyon tetszenek, leginkább a konyhába való holmik.

Összeszedtem pár cuki pöttyöset:
egy édes kis nyári ruha...
esetleg ilyenben férjhez menni?
pöttyös cuki szandi...
eső esetére egy vidám esernyő...
hozzáillő gumicsizma...
édes kis neszeszer...
cuki bőröndök...
masnis fülbevaló...
 védőtok, telefonra...
új ruha könyvre... vagy noteszre...
noteszhez illő cicás toll...
szivecskés kitűző...
konyhai kötényke...
jeges mentateához teáskanna...
fagyihoz tálka... 
zsákocska, mondjuk utazáshoz...
egyedi fogantyú...
madaras akasztó...
ajándékokhoz, esetleg hajba, szalag...
kutyusoknak nyakörv...
http://davirdogdesign.blogspot.hu/

Na most mondjátok, hogy nem árasztanak vidámságot ezek a pöttyök....:))

2 megjegyzés:

Anita írta...

Jajj én is úgy imádom a pöttyöset, különösen ezt a piros alapon fehéret! :) Tudnék válogatni, azt hiszem...
Épp most szereztem be egy kis pöttyös nyári ruhát, amire már 15 éve vágyok, nem lehetett kihagyni. :)

Angi írta...

Nagyon édes a pöttyös, a piros-fehér pöttyös mindig a gyermekkoromra emlékeztet. A kedvencem a teáskanna, szuper!