... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. augusztus 3.

Takaró


2010 júliusában kezdtem el jórészt maradék fonalakból egy takarót horgolni.
Az volt a terv, hogy addig horgolom a négyzeteket, amíg a fonalak el nem fogynak.

Ahogy volt időm és kedvem, úgy szaporodtak a nagyikockák.
Pár hétig tartott akkor a lelkesedés, majd félretettem a művet.

Tavaly nyáron aztán újra a kezembe került, és ekkor elkészült kb. a fele a takarónak, összehorgolással együtt.
Majd ezután újra elraktam, mert a fonal, amivel elkezdtem összeállítani a négyzeteket, más árnyalatot kapott a festés során a gyárban.
Szerintem véletlenül történhetett, mert 2 hete újra azzal az árnyalattal kapható.
Gyorsan be is tankoltam belőle, és újult erővel kezdtem neki a horgolásnak.
Alig várom, hogy elkészüljön, és a hűvös őszi estéken jól beleburkolózzunk.
Most hát itt tartok...

Mit szóltok hozzá?
Nem kaptatok kedvet egy saját takaró horgolásához?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem is folyamatban van egy de sokkal vékonyabb,viszont meleg fonalból olyan régi műanyag izére csévéltből.
Csodás lesz a takaród,olyan színekből ami igazán illik hozzád,és látom Marcinak is tetszik:-)

Judilla írta...

Ó, igen!! Marci fonalőrült, ergo ott van minden kötés-horgolásnál. Nem győzöm elszedni tőle a gombócokat..:))
Rendesen le tudja amortizálni.:D

Nem akarod megmutatni a takaródat?

Gyorsan átugrottam hozzád, és rémülten láttam, hogy eltűnt a régi blogod. Miért?

Névtelen írta...

Nem is tűnt el!:-)
A takaróm még sehogy sem áll, mert csak 4 négyzet van meg belőle, igazából a négyztek egyszínűek lesznek és nagyobbak mint a tieid:
Mályva, picit barackos rózsaszín és vanília sárga színekben fog pompázni:-)

Betsy írta...

Szépséges :)

Judilla írta...

Köszi szépen!:)

Kész az összes kocka, és össze is horgoltam már.
Most következik a szegély..