... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. szeptember 25.

Cipő

Szombaton megvettem életem első igazán ronda cipőjét...
(bizonyára volt más is, de ez lekörözött mindent)
Szükségem volt egy új őszi cipelkére, mert tönkre ment az előző.
Mivel nem voltam hajlandó tizenakárhány ezret költeni rá, ez pedig szembe jött velem a Deichmannban, ahova bárányból készült talpbélésért mentem be.
De ha már ott voltam, körbenéztem a cipők között is...
Mivel a nagyon keskeny lábam miatt alig kapok cipőt, ez pedig mint Hamupipőke üvegcipője, tökéletesen illett a lábamra.
Ára is megfelelő volt, 5990Ft.
Biciklire tökéletes lesz, és a lábfejem sem ázik meg, mert nem nyitott a felsőrésze.

És beleszerettem egy sütőtökszínű táskába...

2 megjegyzés:

Lvica írta...

Ha megveszed azt a táskát, mutiii! A kedvenc színem ilyenkor a sütőtök. Meg a kedvenc kajám.:) És lakásdekorációm is... Szóval sütőtököt ide!:)

Judilla írta...

Oké Vica... ha bármilyen ősz-szín táskát szerzek be, akkor feltétlenül megmutatom.:)