... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. november 8.

Kéztyű

Elkészültem fél pár kézmelegítővel.
Már régóta szerettem volna kipróbálni, hogy milyen kötni.
Tavaly horgoltam egyet, és az nagyon bevált, szinte egész télen csak azt hordtam.
Sokkal jobban szeretek abban vezetni, mint egy normál kesztyűben.
Felnőtt méretű kesztyűt amúgy sem találok magamnak, mert nagyon kicsi a kezem.
Ha mégis veszek, akkor a gyerekkesztyűk között kell válogatnom.:)
A Barka kötősuliban találtam egy leírást, ennek alapján kötöm meg.
Nagyszerű leírás, és roppant egyszerűen megköthető.
Én pontosan azzal a szemszámmal kezdtem el, mint a leírásban szerepel, csak én a 4-es helyett 3.5-es kötőtűvel kötöm.

Az én kezem átmérője 16.5cm... a 3-4 éves gyerekeké 13-14cm...:)
Egyébként gyűrűt is nagyon nehezen találok magamnak...

PS.: Elkészült a kéztyű párja, és fincsi meleg.

Nincsenek megjegyzések: