... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. november 4.

Traveling Woman


Még 2 éve kötöttem ezt a kendőt, amit a lányomnak szántam karácsonyra.
Mikor kész lettem a kötéssel, meglátta...
... és azt mondta, hogy neki nem tetszik.
Így történt, hogy akkor ki sem blokkoltam, mert annyira elment a kedvem tőle.
Pár hete viszont újra a kezembe került, és gyorsan kiblokkoltam.
Mikor beköszöntött a hidegebb idő, hordani kezdtem.
A lányom azóta folyton azt mondja, mennyire tetszik neki...:))
... és kérlel, hogy adjam neki.
Még keménykedem... és nem adom.
Több vezeklés kell.:))

A mintáját ITT találhatjátok.

A fonal Coats Regia zoknifonala, 50g/210m.
Majdnem 2 gombóc kellett hozzá.

Egyébként jó kis minta, könnyen köthető.
Én pedig 3 kendőt is kötöttem vele, mert szeretem ezt a nyújtott formáját.


Nincsenek megjegyzések: