... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. december 7.

Karácsony 2012

Úgy terveztem, hogy az adventi vasárnapokon lesznek az inspiráló bejegyzések, de kissé elúsztam...
De most bepótolom az elmaradást, és igyekszem a többi vasárnap jelentkezni.

Én például nagyon szeretem a kézzel készült ajándékot, mert az annyira személyes.
Idén azt találtam ki, hogy mindenki, aki közel áll hozzám, kap valami kötött holmit karácsonyra.
Persze nem nagy dolgokat.. sálat, sapkát, kendőt, kéztyűt.
De benne lesz az összes szeretetem...:)


Ezért ma pár horgolt apróságot hoztam, mert ezek még elkészülhetnek karácsonyig, ha kedvet kaptok hozzá.

Vidám poháralátét, melyet ha piros-zöld-fehér-ezüst-arany színekben készítünk el, az ünnepi asztalon is remekül mutatna...


Ezekből a kockákból szép párnát készíthetünk...


A kislányok nagyon szeretik a Hello Kittyt, lepjük meg őket egy ilyen sapkával...


Netán ha a bagoly jobban tetszik, akkor itt a lehetőség rá, hogy egy ilyet horgoljunk.. akár fiús színekben is...


Egy nagyon egyszerű, mégis mutatós, nyakmelegítő következik, ami ráadásul hamar el is készül, így akár az utolsó pillanatokban is meghorgolható...
Kezdő horgolóknak is bátran ajánlom!


A végére egy kipróbált receptet is hoztam.
2 éve karácsonykor készítettem el ezt a sütit, és nagy sikere volt.
Az a párizsi krém, amivel készül, az valami fenomenális... pedig én köztudottan nem vagyok édesszájú.


Nincsenek megjegyzések: