... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. január 11.

Összegzés 2012


Ha visszanézek a 2012-es évre, azt kell mondjam, hogy összességében jó év volt.
-  a család egészséges
-  nincs kifizetetlen számlánk
-  étel kerül az asztalra
-  van munkánk
-  Ákosakigyerek tovább tanulhat
-  a nagypapám 92 éves kora ellenére fitt, és egészséges
-  kétszer is elmehettünk hosszú hétvégézni, ami nagy szó nálunk nyáron, mert     Petiakiférjnek nyáron van a munka dandárja
-  a párom figyelmes és kedves hozzám, és nőként is elhalmoz, elismer
-  mindegyikünk kényeztethette magát a saját hobbijával, ami az egyik formáját   jelenti a feltöltődésnek

Azt hiszem, hogy ez a mai válságos időkben nem is rossz...
Ha ilyen lesz az idei év, akkor semmi panaszom nem lehet majd.

Örömmel tölt el, hogy elkészültem egy évekig húzódó projekttel, amit azóta is imádunk.

Amit pedig negatívumként könyvelek el, az az, hogy:
- elvesztettem egy embert, aki belopta magát a szívembe, és fáj, hogy megszűnt köztünk a kommunikáció
- adós vagyok valakinek, mert teljesen kiment a fejemből az ígéretem
- a gerincem állapota sajnos sokat romlott
- még mindig halogató vagyok, és csak akkor teszek meg dolgokat, amikor már a körmömre égnek


Nincsenek megjegyzések: