... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. március 18.

43 gramm

Nem olyan régen írtam arról, hogy ismerekedem a fonással.
Az akkori fonásom rettenetes lett, és el is ment a kedvem az egésztől.


Aztán február elején előszedtem újra az orsót és a gyapjút.
Ekkor egyre jobban egymásra találtunk, és elkészült az első mini gombolyag fonalam.
Természetesen vannak gyerekbetegségei, de ez ugye a tanulás útja, így nem bánom.
Ez a gombóc 24 gramm lett, és 81 méter.

Mivel a rovingot 3 részre osztottam, következett a 2. adag gyapjú fonása.
Itt még jobban elkaptam a "ritmust", és úgy gondolom, hogy egész jól sikerült.
Ezt már Anett is megdícsérte, hogy ahhoz képest, hogy második fonásom, meglepően egyenletes lett. :)
Tőle ez nekem nagy dicséret, mert ő profin dolgozik, és gyönyörű fonalakat fon..

Bár ez a fonal még nincs felgombócolva, de azért megmutatom.
Ő 19 gramm, és 79 méter.
Vigyázat, rengeteg kép következik!! :))

Gyönyörű színei vannak ugye??


7 megjegyzés:

aarkus írta...

Gyönyörű, micsoda színek! :-)

Judilla írta...

Köszönöm!! :))
Alig várom, hogy meg is köthessem.. az lesz még csak az igazán jó! :D

Szilvi írta...

Hát ez tényleg az lett, nem csak színeiben.Gratulálok.

Judilla írta...

Köszönöm Szilvi! :)
Már gondolkodom, hogy mi is legyen belőle...:)

MrsYarnart írta...

hihetetlen, hogy második nekifutásra csináltad! és a színe tényleg gyönyörű :)

Annamari írta...

Ez nagyon szép lett! Én is várom a kötésedet belőle :) Mi lesz?

Judilla írta...

Köszönöm szépen lányok! :))

Még nem tudom, mit fogok belőle kötni, mert ez függ attól is, mnennyit ad ki az utolsó adag szöszöm.
De mindenképpen valami olyat szeretnék, ami jól látható lesz rajtam.
Mert ezt mutogatni szeretném! :D