... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. április 10.

Citrom

Úgy döntöttem, hogy áprilisban sok szó fog esni az ültetésről...
Ennek jegyében született meg ebben a témában ez a bejegyzés.

Szeretnél egy citromfácskát, vagy egyéb citrusfélét, de a kertészetekben drágállod az árát?
Vagy csak simán szeretsz ilyennel bütykörészni, kísérletezni?

Próbálkozz meg saját kezűleg elültetni pár magocskát..
Én már egyszer megpróbáltam 2 magocskával, és sikerült is, szépen kikeltek... Nődögéltek is szépen, egészen addig, míg elérték az 5cm-es magasságot.
Csak akkor történt egy kis malőr, és én elfelejtettem meglocsolni, és úgy döntött a továbbiakban nem kíván velem együtt élni. :/

De téged ez ne tántorítson el az ültetéstől!
Lássuk hát, hogy csináld:

Próbálkoztál már citrusmagot ültetni?

Nincsenek megjegyzések: