... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. április 22.

Gombócolás

Mikor elkészülünk egy gyapjú fonásával, még van egy kis dolgunk vele.
Gombolyaggá kell varázsolnunk, hogy köthessünk, vagy horgolhassunk belőle.
De még az is előfordulhat, hogy a család kedvenc macskája szétcincál egy gyári gombócot, és azt kell rendbe tennünk...

Nálunk ilyen balesetek szoktak történni:
Ennek ugye nem örülünk, de mivel ilyenkor úgy néz ránk a drága cicus, mint Shrek Kandúrja, rögtön megbocsátunk neki.. :)

Szóval az a feladat, hogy a fonalból gombolyagot készítsünk.
Mivel én szeretem a fonalakat belülről kötni, ehhez más módon kell feltekerni a fonalat, mint az egyszerű labdánál.

Én majdnem így csinálom a gombócomat, mint a videóban, csak nálam az eszköz egy vékonyabb kémcső, és a tekerésem is kicsit más..
Feszesebben, jobban simulósabban csavarom fel a fonalat.
De nézzétek meg a videót, hogy lássátok, miről is beszélek..


Egyébként egész eddig azt hittem, hogy húdeügyesvagyok, és milyen jót találtam ki.
Erre tessék.. nincs új a nap alatt.. :)

Így néz ki az én gombolyagom:

Komoly, és nélkülözhetetlen kellék a cipődoboz, ami motollaként funkcionál. :)
Hmmm.. igen, a színes gombóckámat kicsit megtépázta a Marcica.. :P

Nincsenek megjegyzések: