... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. július 23.

Fonok.. még mindig

Mostanában sem hanyagolom el a fonást, jelenleg egy hihetetlenül finom és puha, merinoi szalaggyapjúval játszom.
( Rikker-féle )
Imádom fonni, nagyon engedelmes, simulékony ez a szösz.
Azt mondjuk nem állíthatom, hogy túlzottan szapora ez a kézi orsós fonás, de én nagyon szeretem.
Cseppet sem bánom, hogy a 200 méter fonal elkészítése eltart akár pár hétig is.
Mellesleg terápiának is kiváló ez a technika...
Nem tervezem befesteni ezt a fonalamat, mert így fehéren szeretném majd megkötni. :)

Az előbb tekertem le ezt az adagot az orsóról, és mint kiderült, 207 méter fonal lett belőle.
Hogy ez hány gramm lehet, azt még nem tudom, mert 1-2 napot a hokedli lábán pihenget.. de majd kiderül.
Én olyan 50-60 grammot saccolok.

PS: 
Lemértem.. 52 gramm lett. :)
Még kb. 400 métert szeretnék fonni, hogy elég legyen az eltervezett projekthez. Talán nyár végére meg is leszek vele... :)

De természetesen nem ez az egyedüli fonásom..
Ez mellett fonok még egy csodaszép, hortenzia színű falkland gyapjút is, csak azzal még nem haladtam annyit, hogy érdemes lenne feltenni.

Nincsenek megjegyzések: