... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. augusztus 27.

Szünet


Most éppen hezitálok..
Méghozzá azon, hogy folytassam e a blogot.

Eddig mindig nagy lelkesedéssel gyűjtögettem a jobbnál jobb ötleteket, hogy nem csak magamnak, de másoknak is adjak inspirációkat.
Néha kapok visszajelzést, ami nekem annyit tesz, hogy érdemes csinálnom.
Persze ezek nagyon pozitívan hatnak rám, és nagyon szépen köszönöm!!

De most kicsit elbizonytalanodtam..
Természetesen nem azért, mert nem tudnék mit posztolni.. dehogy!
Épp ellenkezőleg!
Vázlatban szépen sorakoznak a klassz ötletek, hogy egyszer bejegyzés szülessen belőlük.

Csak most kicsit elfáradtam.
Ezért visszavonulok egy kicsit...
Vagy talán végleg.
Ezt kell eldöntenem.

Persze annak örülnék, ha jeleznétek, hogy a jövőben is szívesen látogatnátok e az oldalt.
Ez sokat számítana nekem a végleges döntés meghozásában.

Addig is mindenkinek puszi, és élvezzétek ki a nyár utolsó napjait, amíg csak lehet!

Sziasztok! :)

7 megjegyzés:

Vikóc írta...

nekem hiányoznál...

CathlenKata írta...

maradj....

Judilla írta...

De drágák vagytok!! :))
El sem hiszitek, mennyire jólesnek a szavaitok! <3

Tündi írta...

Én is szeretek ide járni, jó lenne, ha maradnál!

Szandra írta...

Szia!

Én még csak most találtam meg a honlapodat, még nem tudtam mindent elolvasni, kiélvezni, ha abbahagyod már nem is fogom tudni

Gesztenyeszív írta...

Szeretek hozzád járni inspirálódni, hiányzik a jelenléted.
Díjat kaptál tőlem, nézz be hozzám.

Judilla írta...

Köszönöm szépen a díjat is, de főleg a kedves szavakat!! :))

Még nem tudom, mit tegyek ezzel a bloggal kapcsolatban.
De ha van kedved, akkor nézz be az ősrégi blogomba, ahol a kétkezi munkáim láthatóak. ;)
http://ikszem.blogspot.hu/