... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. május 30.

Ismerem

Ismerem önmagam?
Tudom ki vagyok?
Hmm... Én azt mondom, tanulom magamat.
Egy  személyiségtesztet találtam, és milyen meglepő, kitöltöttem...:)
Lehet választani, hány kérdésből álló tesztet szeretnénk.
Én a 94 kérdésből állót választottam, és íme, az eredmény:
"Csendes, barátságos, kedves és érzékeny. A jelenben él, és a környezete érdekli. Szeretik, ha tevékenységéhez tér és idő áll a rendelkezésére. Kitart értékei és azok mellett a személyek mellett, akik fontosak számára. Nem kedveli a nézeteltéréseket, ezért nem erőlteti rá másokra a véleményét."


Ha érdekel, akkor ITT olvashatod el részletesebben.
Tehát én egy  ISFP vagyok...
A betűk jelentése:

Pár híresség, aki szintén ISFP: Michael Jackson, Mária Antónia, Steven Spielberg, Mozart, Cher..
Ha érdekel milyen vagy, töltsd ki te is...

Nincsenek megjegyzések: