... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. szeptember 20.

Juhéj


 Juhéj!!
Végre-végre szappant főztem!:)
Már annyira régóta terveztem, és már oly nagyon birizgálta a fantáziámat, hogy nem bírtam tovább, és az itthon fellelhető alapanyagokból gyorsan készítettem egy próba adagot.
Egy körömvirágos-kakaóvajas-olívás szappant kutyultam. 
Persze korántsem biztos hogy jó is lesz, épp ezért csak mini adagból csináltam.
Holnap kivehetem a formából, aztán 4 hét múlva lehet kezet mosni vele.
Ha nem fáj, vagy viszket tőle a bőröm, és nem tapasztalok egyéb kellemetlen érzést, akkor lehet egy érzékenyebb helyen is kipróbálni.
Ha akkor is rendben van, akkor máris lehet vele tisztálkodni.
Alig várom...:)

2 megjegyzés:

Anita írta...

Ez nagyon izgalmasan hangzik, kíváncsi vagyok, mennyire fog beválni. :)

Judilla írta...

Én is nagyon kíváncsi vagyok. Az biztos, hogy szépen keményedik.:) Este ki is szedhetem a formából.