... női huncutságok... magamról, a világról...

2011. október 19.

Elkészült


Elkészült életem első saját készítésű szappanja!!
A múlt héten letelt az 1 hónap pihentetési és érlelési időszak, utána pedig először egy kézmosással teszteltem.
Majd miután semmi zavaró tényezőt nem éreztem, bevetettem kényesebb testrészen is.
Teljesen jó!
Finoman habzik, a bőröm pedig kellemes érzetű maradt utána.
Az illata  finom, kellemes citromos-narancsos...
Leginkább én és a férjem használjuk, a lányom tusfürdő fan. Ákosnál meg sosem lehet tudni...

Amúgy a külalakjával akadt némi gondom...
Egy napot mondanak ahhoz, hogy ki lehessen venni a formából, és én így is tettem.
De mivel elég lágy olajokból készült, még nem volt eléggé formatartó, így hát majd mindegyik kicsit beleragadt a szilikon formába.

Ezt annak tudhatom be, hogy ez az első szappanom, és még elég tapasztalatlan vagyok szappan ügyben.
Bár azért nem esem kétségbe egy kis szépséghiba miatt.:)
A használati értéke a lényeg, az pedig jónak tűnik így pár nap után.

Formának egy mini szilikonos muffin formát használtam.
- ezt többet nem lehet használni sütésre, mert állítólag átveszi a szappan ízét-
Olajok: olíva, napraforgó, ricinus
Csak fél adag szappant csináltam, saját receptből..(milyen meglepő:D), így lett belőle 10db szappankám.

Azt hiszem lesz folytatása a szappanfőzdének.:)

Nincsenek megjegyzések: