... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. január 16.

Lemerültem

Nagyon kemény volt nekem a december, iszonyú sokat kellett dolgoznom, így aztán nem is csoda, hogy elfáradtam.
Igaz, egy hétig itthon voltam az ünnepekkor, de utána újra túlóráztam a szabadnapomon is.
Aztán jött a január, a cégnél kezdődnek a leépítések, mindenki szorong.
Én is.
Emellett a munka is sok.
Nem csoda hát, ha a blog most kicsit háttérbe szorul.
Bocsi...:)

De azért történtek jó, és vicces pillanatok is ebben a majd 2 hónapban.
- egy pasi mindenképpen rám akarta tukmálni magát...:))
- a karácsonyi kaktuszom pont 24.-én virágzott ki
- az egyik orchideám 3 hónap pihi után újra virágzik ( ez normális amúgy? )
- előre látásom révén jutott süti a karácsonyi asztalra
- Petiakiférj megkapta karácsonyra az áhított tetoválását
- vettem egy "ribiruhát"
- és miközben azt próbáltam, elvesztettem az ajakbalzsamomat... ugyanis én ilyeneket hogy szoknya/ruha, csak letolt nadrággal próbálok, mert utálok öltözni...  és egyszerűen kicsúszott a farzsebemből
- utolsó pillanatban Marcicónak sikerült leborítania a karácsonyfát... jaaajj!! azok a szép piros üveg!gömbök... olyan régóta megvoltak... ő pedig tudta, hogy rosszat csinált, mert azonnal  pucolóra vette a dolgot:))

4 megjegyzés:

napcsi írta...

Mintha én írtam volna... kimerültség, stressz, blogok és hobbi elhanyagolása, túlóra.. :-(

Judilla írta...

Hát igen..
Most nagyon jó lenne valahonnan egy kis energiát kapni.
Borzasztó fáradt vagyok.
De lassan jön a tavasz, több lesz a napsütés, az majd segít.
Addig meg csak kibírjuk valahogy.;-)

napcsi írta...

Már várom:-)))... a tavaszt. IMÁDOM:-) Persze, hogy ki fogjuk bírni, hisz ki kell. Addig alkalmazkodunk, és várakozunk, aztán, ha kisüt a nap, mehetünk a természetbe:-)

Judilla írta...

Ne is mondd! Kirándulni, medvehagymát szedni.. ohhh...:))
És nincsenek véletlenek, mert egyik nap a kezembe akadt egy gombolyag fonal, amiről mindig a télvége, az olvadás jutott az eszembe.
Horgolok is belőle egy télűző mőbiusz sálat.:))