... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. június 1.

Élien


Mikor ezt a szappant készítettem, iszonyatosan utáltam.:)
Ez volt az első szappanom, amibe a fő illóolaj a jázmin volt.
Nekem annyira büdösnek tűnt, hogy azt gondoltam, hogy soha sem fogom elhasználni.
Aztán szépen beérett, az illata pedig finommá alakult.
Nagyon fincsi kis szappan lett belőle.:)
Szépen habzik, és ápolja a bőrünket.

Mint általában, most is fél kiló olajból készült, amit kétfelé vettem.
Az egyik fele maradt sima, a másikba pedig rózsaszín agyagot tettem.
a két réteg közé egy kis jó minőségű kakaópor került, majd a rózsaszín rétegbe csalános szappankockákat dobtam.

És már csak 2 db van belőle...

2 megjegyzés:

Anta írta...

Olyan, mint egy süti:-) Tök beleharapnék:-)

Judilla írta...

:)))
Illatos süti...