... női huncutságok... magamról, a világról...

2012. június 2.

Napszemüveg 2012


Nagyon szeretem a napszemüvegeket, szerintem fantasztikusan öltöztet!
Mivel nagyon fényérzékeny a szemem, szükségem is van rá.
Általában több napszemüvegem is van, de most egyre redukálódott a kollekcióm.
Most tehát nagy keresésben vagyok, hogy megtaláljam a megfelelőt.
Muszáj, hogy szürke lencséje legyen, mert csak ezt bírja a szemem.
Fontos, hogy ne legyen színátmenetes a lencse, mert az már nekem kevés.
Viszont legyen csinos, kényelmes.
És most ne legyen fekete keretes... 

Kicsit körbe jártam a témát, és mazsoláztam, hogy mik tetszenek nekem...


Itt pedig a bohókás szemcsik, de ezeket mondjuk nem venném fel...


PS.:
Mivel általában előre írom meg a bejegyzéseket, nem mindig naprakészek.
Itt is történt változás, mert azóta sikerült vennem egy helyes kis szemüveget.:)
Jó fazonú, barnás-bordós színátmenetes kerettel.
De azért jó lenne még 1 legalább a készletbe...

Nincsenek megjegyzések: