... női huncutságok... magamról, a világról...

2013. március 24.

Miért??

Amikor ezt a cikket elolvastam, a hideg is futkározott a hátamon.
Hihetetlen, hogy a tudtunk nélkül miket veszünk meg!!
Az embriószövet nem való sem ételbe, sem italba, de ránctalanító krémekbe sem..
Legalábbis szerintem.
Bár eddig is nagyon igyekeztem, hogy bolti dolgokat a lehető legkevesebbet vegyek, ezután még alaposabban meggondolom, mit veszek le a polcokról..


<---------->

Már eddig is nagyon harcias voltam a környezetemben, ha azokról a bizonyos ZACSKÓS kajákról volt szó..
Nem is értem, miért veszik meg az emberek, hiszen pl. a ""Tyúkhúsleves csigatésztával"" zacskójában nincsenek finom zöldségek, és persze tyúkhús sem...
Viszont vannak benne kis mennyiségben ilyen-olyan fűszerek, és az elmaradhatatlan nátrium glutamát!
Magyarul veszel egy baromi drága, értéktelen beltartalommal egy  zacskót.

Miután már Jamie Oliver is megénekelte a káros hatását, sőt be is bizonyította, hogy az angol hiperaktív gyerekek lenyugszanak, ha kerülik a tartósítószeres, nátrium glutamátos, és egyéb adalékanyagos ételeket.
Érdemes lenne ezt nekünk is megfontolni... nem?

Tudom, a mai felgyorsult világban nehéz mindennap megoldani a főzőcskézést, de szerintem megéri, ha  a család egészséges ételeket kap a tányérjába.
Én próbálok 2 napra előre főzni -aminemmindigsikerül-, így meg lehet oldani, hogy normális ételt adjak az asztalra.


Ehhez ajánlom olvasásra ezt a cikket:

Én a Vegetát is lecseréltem már erre, mert a boltiban iszonyat sok só van...

De Vegetát lehet házilag is készíteni,ha ahhoz van kedved... pl. így:

A végén belinkelek pár olvasni valót:

Először is egy ""Csirkekrémleves zsemlekockával"" összetevőit nézzük meg:

Aztán következzen egy kissé ironikus írás:

Miután végigolvastam, mit írtam, jót vigyorogtam..
Mert nem is erről akartam írni.. ez csak kibukott belőlem.
De már marad. :))
Viszont biztos lesz folytatása az egészségre ártalmas élelmiszerekről itt a blogon...

Persze minden efféle megjelent cikket fenntartással olvasok, de sok igazságot érzek/látok velük kapcsolatban.
Tegnap előtt pl. egy riport is volt a híradóban a natrium glutamátról, mint kínai betegségről.

Nincsenek megjegyzések: